Låt inte ett litet missförstånd förstöra en stor vänskap.

That's right.

Galet vad tiden går fort. Snart jul & vi på jobbet kom fram till att det är bara 7 veckor kvar av år 2007. That's crazzyy, Jag längtar till Julen, allt är så cozy. Levande ljus, baka pepparkakor, lussebullar och marsipan, köpa julklappar, julpynta och träffa familjen och släkten. Åh, vad jag längtar.
Allting rullar på fint annars, har fått och gjort av med första lönen. haha. betalade tillbaka till mamma och pappa.
Så har jag köpt vinterjacka, mössa, halsdukar och vantar. mys. jag gillar't. Köpte en stor och varm jacka :) 
Jag hittar fina kläder överallt och jag blir tokig. vill shoppa shoppa shoppa. haha. Julia sa att det är för att just nu är det "mina" sortes kläder som är "inne". kan kanske stämma, eller jag vet inte. men jag älskar alla dessa klännigar, stora myströjor, tights osv osv. mm-m. We like!

I helgen ska jag med upp till sälen, hjälpa mamma & pappa och städa lägenheterna. och kanske kanske åka lite snowboard. Japp, det har kommit snö där nu! jag blir lycklig i hela kroppen.

Well, nu ska jag duscha och äta. Sen ska jag träffa Johan, antaglien hos Jocke och Martin. Och antaglien kommer de spela risk the hole night long. haha.

Hoppas ni har en fin kväll.
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0