riktig snöig solig lagom kall vinter.

Det är höst och jag vill verkligen köpa en ny jacka, och mössa, och halsduk och vantar. Meeeeeen icke.
Eftersom man är vuxen och har eget boende går pengarna till hyra & mat. Sucky. Väntar på min första lön nu och förhoppningsvis har jag råd med lite grejor. Nya jeans skulle inte sitta fel heller.

Idag har jag jobbat, ätit kvällsmat, sett andra avenyn, pratat med en fejknorrlänning, suttit vid datorn...typ.
Jag väntade på att scrubs skulle börja, men har insett att det troligtvis inte är några scrubs avsnitt idag och funderar på att vara seriös och gå och lägga mig tidigt (tidigare). But, well..I don't really know.

Jag längtar tills det blir  vinter, riktigt snöig solig lagom kall vinter, så att jag kan glida med min bräda. woho! PEPPA SNÖ ALLA!

pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0