Johan är fin. Jag har köpt en gardin.

I know, I'm  the queen of rime.

Shit, nu händer det grejer.
Känns som om jag har saker och göra hela tiden, eller känns och känns, jag har saker att göra hela tiden. haha.
Jag flyttar ju nu på lördag, crazzyyy. Har inte packat i princip någonting, vilket irriterar mina kära föräldrar till tusen. men imorgon ska jag ägna hela dagen åt alla förberedelser. Var på IKEA idag med mamma, köpte saker till min lägenhet, massa saker. så nu är jag pank. men det spelar ingen roll för jag har fått jobb! woho. Var på en arbetsintervju nu i måndags, provjobbade både måndag och tisdag, och fick jobbet. Så det betyder att imorgon jobbar jag sista dagen på BK. vilket är både skönt, men tråkigt också. Bk-crew 4-life. Meeeeen, jag slipper stinka fritös varje dag, woho igen and a high 5.

Känns som om jag börjar få ordning på saker och ting, och det känns gött.
och nu så kanske kanske möjligtvis kommer jag kunna hoppa på en danskurs. underbart i så fall.

och hälsa på mig för bövelen, ofta. Jönköping är inte så långt bort. faktiskt.

pusss

Kommentarer
Postat av: Bebban

Go for it girl:D jag kommer komma o hälsa på, o du får komma o hälsa på!:D

2007-09-13 @ 01:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0