Kustens pärla

Nu har jag internet igen. Woho.
Nej men jag har faktiskt överlevt överaskande bra utan. haha. det trodde ni inte va?
Har haft så mycket annat och tänka på, jobbet, fixa i lägenheten, städa och handla och allt det man ska göra när man bor själv. haha. Det är väldigt annorlunda, för det första att inte ha hela familjen runt sig, vilket är både tråkigt men också väldigt skönt. Jag får mer tid för mig, och man växer otroligt mycket.
För övrigt trivs jag väldigt bra, bättre och bättre för varje dag. Dock är jag väldigt rastlös ibland, haha. Att från i våras ha hur mycket som helst att göra, skola, träning, jobb och inte ha i princip någon tid över till att ha hur mycket tid över som helst. Jag ska verkligen försöka ta vara på den tiden och göra sånt som jag inte hunnit med innan.
Jag saknar er, och det menar jag verkligen. Men jag vet också att jag inte kommer  tappa er, för jag vet att vi är så pass bra vänner.

Nu har Johan äntligen vaknat. mys. vi ska ut till Habo och äta.

Tack för alla fina sms och att ni ringer. Det betyder väldigt mycket.

Pusss babes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0