tom på ord.

Ida, Miranda, Anna & Therese.

Tror aldrig jag mått såhär, jag känner mig helt konstig och tom på ord, kan inte komma på någon bra mening som beskriver hur mycket jag kommer sakna er. Ni är mina bästa vänner, och den som säger att man inte kan ha några allra bästa vänner har fel, för det kan man verkligen. Det är med er jag delat det mesta jag upplevt, det är med er jag har mått som bäst, men även kunnat prata med när jag mått dålig. Det finns inga som ni, ni är unika och det finns verkligen ingen som kan ta er plats, någonsin. Och, vi vet ju alla, (för vi säger det hela tiden) att jag bara sak flytta, inte dö. Vi kommer fixa detta, och när vi är 80 ska vi åka på våra rullatorer med Backyard Babies på högsta volym, precis som vi bestämt för länge länge sen. Babes, u rock my world.
Jag har miljoner underbara minnen att tänka på också, och fler kommer det bli.

Jag älskar er av hela mitt hjärta.


Och till er andra, jag kommer självklart sakna er också, men kanske inte lika mycket som dessa brudar ;)

Bye for now Laxå, för från och med imorgon, är jag Jönköpingsbo.


Kommentarer
Postat av: therese

Martina ! jag saknar dig så himla mycket !
vi måste absolut ses snart ! <3
//Tess

2007-09-18 @ 02:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0