utan er, ingenting.

image1

Igår kväll var det häng i kyrkan med gänget som gällde. Och jag insåg hur mycket jag tycker om alla där. Varenda en, varje personlighet. Det är kändes ganska konstigt, för jag vet att jag för några år sen tänkte att jag skulle vilja bo i en större stad, med fler ungdomar. Men nu känner jag bara att jag är så grymt tacksam för att jag växt upp här, med de här personerna. Vi har en galet bra gemenskap, och alla tillför något. I och med allt det här insåg jag också att det är er det kommer bli jobbigast  att flytta ifrån, det är ni som gör det här så svårt. För jag tror inte att jag kommer kunna hitta något som går att jämföra med er på det sättet. Speciellt det här året har varit så otroligt bra, Halloween Partyt i stugan ute i skogen, Julfesten, Skidresan, Nyårspartyt, Åka pulka och ha snöbollskrig dagen, 80-talsfesten, Grillkvällarna vid Grässjön och alla himla filmkvällar som vi hunnit med (det ända vi gör). haha.  
Med er menar jag såklart alla ni som inte kunde vara med igår kväll också.

Jag vill bara säga till er att jag tycker om er, jag kommer sakna er..

Jag kommer hälsa på er jämt!! :) Gud välsigne er och allt ni (vi) kommer göra tillsammans <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

TACK MARTINA! Du är så himla bra! :)

2007-09-01 @ 22:48:20
URL: http://tobiaswidlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0