let's make this last forever, and ever..

Vad säger man. Jag är verkligen inte duktig på att hålla upp det här bloggandet. Haha. Såg nu att det var 5 månader och 3 veckor sedan jag sist skrev. Det har hänt så mycket sedan dess. Jag har nyss kommit hem från en 3 månader lång jorden runt resa. Thailand, Malaysia, Australien, Nya Zeeland, Fiji och USA är länder som lämnat stämplar i passet. Helt otroligt. Upplevelsen kan nog inte riktigt beskrivas, och skulle jag försöka skulle jag inte ens veta vad jag skulle börja med. Vi har snorklat i paradiset, lärt oss surfa à la down under, bestigt berg på Nya Zeeland och delat ut mat till hemlösa i L.A. Jag har tillbringat tiden 24/7 med en och samma person! Vi har inte bråkat en enda gång. Ida..du är en klippa.

Jag lämnade personen jag bryr mig allra mest om hemma...i 3 månader. Jag är så tacksam för att han lät mig göra det här, även fast han visste att det skulle bli otroligt jobbigt. Det VAR otroligt jobbigt. Har aldrig längtat så mycket efter någon i hela mitt liv. Tror ni mig inte, så visar jag er gärna mina telefonräkningar! Kan säga att de lätt går över två månaders hyra........eh.

Det har hänt massa annat under de tre månader jag inte vart närvarande. Intohimo har spelat in sin nya skiva. Us; The hollows. I lördags hade de sin release fest och hela familjen gradin var där och hejade på. + massa mer såklart. På torsdag spelar de förband åt Underoath, världens kändaste band inom dess genre. Spelningen blir i Göteborg och fullproppade bilar från hela vårt avlånga land peppar till tusen. www.myspace.com/intohimo cheeck them ouuuuuuut. Jag proppar Johan full med apelsiner, torkat ingefära och kamomill thé...så att han hals ska hinna bli bra. För övrigt så är killarna är så sjukt bra, musikaliska till tusen och det har gjort ett otroligt jobb med denna skiva. Jag är stolt flickvän och vän.

Nu ska jag gå till min...fästman! Han är allt jag vill ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0