att vilja blogga

jag gillar bloggar. faktiskt. Att läsa andra människor sätt att berätta, det är något unikt. Däremot är vissa mer intressanta än andra. Jag gillar bloggor som har en själ. När man känner att det är personen som genomsyrar texten. Allt som skrivs behöver inte vara genomtänkt och förnuftigt. Jag fastnar ofta för bloggar som handlar om vanliga människor, och deras vardag. Deras sätt att beskriva det normala, det man kan känna igen sig i eller bara förstå. Ibland vill jag blogga, ibland inte. haha. jag kan inte riktigt bestämma mig. Så tills dess att jag gör det, dyker det väl upp ett inlägg eller två sådär ibland.

Just idag är jag snorig och seg. Vilket inte känns helt okej..det ska vara sommar nu! då ska man inte bli förskyld.
Ikväll kommer mannen i mitt liv hem. En vecka sen vi såg sist. Håller ni inte med om att en vecka kan kännas som en evighet ibland?

Kommentarer
Postat av: designhappens

Vilken fanatsiskt bloggare du är, nya inlägg varje dag..... saknar din resdagbok, du måste skriva lite oftare/ kram M

2009-06-25 @ 22:30:57
URL: http://designhappens.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nu har jag hittat hit! Du får ta och skriva lite oftare. Du kan ju till exempel skriva ett inlägg om det trevliga besöket du fick här om dagen! :-)



För övrigt håller jag med dig, det är intressant att läsa om vanliga människors liv, speciellt sådana man känner.



Håkan och jag har aldrig varit ifrån varandra så länge som en vecka...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0