Snö, tentor och kärlek.


Det snöar. Det tycker vi om! like like som man "säger" på facebook. höhö. Jag längtar tills skidsäsong och vita backar, varm choklad, åktrötta ben och "vara-i-fjällen-mat" som alltid smakar så galet gott efter en lång dag ute. Snart så! Johan har peppat med att köpa en burton bräda, jag vill också köpa nytt! Men, är man student så är man..

Tiden går så fort, haft mina första tentor/inlämningsrapporter och i och med det tagit mina första högskolepoäng. Känns mycket bra. Även om jag fortfarande från stund till stund inte har en aning om vad jag vill göra, vad jag vill bli, så står jag i alla fall inte still och trampar, jag jobbar mig framåt. Förhoppningsvis kommer allt falla på plats till slut. Under tiden försöker jag se möjligheterna i den situation jag befinner mig i nu.

Johan är bortrest, på turné rättare sagt, och jag saknar honom något så fruktansvärt. Tänk dock vilken tur att jag har så fina vänner som gör att tiden går lite fortare! Tjejkvällar och maskeradpartyn. Livet! Men Johan, kom hem snart! Okej?

När får man förresten börja baka lussekatter? Jag har redan tjuvätit! Ni vet de små gifflarna man kan köpa, med saffran och madelmassa. gosh, de är farligt goda! + lite julmust eller mjölk till det. Nu vill jag ha jul och familjemys!


Foto: Martin Svensson 07





Kommentarer
Postat av: Johanna

Mitten av november tycker jag är helt ok att baka lussekatter. Tror inte polisen kommer och tar dig om du bakar tidigare heller!

Postat av: designhappens

2009-11-07 @ 22:32:11
URL: http://designhappens.blogg.se/
Postat av: designhappens

Mmm så gott1 Smygäter pepparkakor m mögelost och dricker glögg. Kan inte förstå att många tycker november är tråkigt. Smygstartar man advent så hinner man njuta länge/ Kram

2009-11-07 @ 22:33:38
URL: http://designhappens.blogg.se/
Postat av: designhappens

Vilken hejare du är på att blogga........

2010-02-04 @ 13:09:57
URL: http://designhappens.blogg.se/
Postat av: designhappens

Trots din dåliga uppdatering får du min bloggaward, läs på min blogg, kram

2010-04-08 @ 12:41:55
URL: http://designhappens.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du har fått en award av mig också. Ta och blogga lite oftare!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0