Nostalgi

Ibland blir jag väldigt nostalgisk! Sådär så det så att det nästan för lite ont att tänka på personer man inte träffar så ofta, eller genom att tänka på fina händelser och inse att tiden går så väldigt fort. Börjar jag titta igenom alla mina bilder så kan jag fastna i timmar. Sedan vill jag helst genast ringa och sms alla personer jag saknar och tala om hur mycket det betyder för mig! Varje gång jag blir nostalgisk så inser jag även att jag verkligen har fått välsignelsen över att ha så många fina människor i mitt liv. Min gymnasietid var otroligt bra, de personerna jag umgicks med där kommer jag aldrig glömma. Likaså personerna jag lärt känna sedan jag flyttade hit. De är underbara. Sen har jag ju såklart mina 3 vapendragare...the gang, järngänet, de tre muskitörerna..ja kalla de vad man vill men att ha 3 så galet bra nära vänner är en rikedom utöver dess like. Som grädde på moset så har jag den mest underbara familj man kan tänka sig och även världens bästa blivande man.

Nostalgi är bra. Oftast. I alla fall kvällar som denna, då man verkligen inser vad skatter är.

trött tjej ska sova nu. pusshej

17 dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du glömde världens bästa moster!

Såg kortet på fb på Johan, Caroline mfl när de var små, det var också en nostalgitripp!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0